Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

heej heej bloggen!!!

Av Emilia Ovaska - 20 mars 2012 15:30

Heej heej bloggen dethär är min första inlägg det behöver ni inte läsa men om ni nu vill det så gör det   men jo jag ville bara säga att i denhär bloggen så får du tips om din iphone så om du såg så var det min iphone på bilden men jag kommer lägga ut mer bilder så ni kan få se mina fantastiska bilder jo men dethär är ganska roligt Jo min mamma har en iphone4s och jag har en iphone3g och ska snart köpa en iphone4s som min mamma då ska min vara svart men min mamma har en vit så vi inte blandar ihop varandras men då ska ju min pappa få min gamla för han har bara en htc och han har inte tid att köpa en iphone så jag ska ge bort min till honom men jaja herrå och glöm inte att läsa andra inläggen herrå   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Ovaska - 20 mars 2012 16:42


Heej heej allihopa det är jag här emilia som har en bra nyhet min pappa har fått en ipad och jag bara fick min mamma gamla imac det är så tråkigt och orättvist  men kolla in vad han kan ha på den jag spelade ett spel där man kan ladda ner tidning(AWS...

Av Emilia Ovaska - 20 mars 2012 16:29

Heej heej idag ska jag vissa er en massa bilder på mina skal som jag har köpt för gissa vad ?????? Jaja över till tipsen om mina skal från skärholmen...               och här är en som jag vill ha kolla in vad snygg denhär är    ...

Av Emilia Ovaska - 20 mars 2012 16:09

Heej nu har jag några tips till er som läser dethär   nr1:Ge alldrig ut din iphone till en kille vem vet vad dom kan göra(SÅ SOM ADAM GJORDE)   nr2:köp ett snyggt skal det ser mer ut som om du är rik!!   nr3:skaffa många spel det kan man tro at...

Av Emilia Ovaska - 20 mars 2012 16:03


heej heej jag mår faktiskt bättre men min iphone4s åkte till lagning så nu mår ja bra bara hoppas att den funkar ingen men jag ville bara visa en bild på den innan den gick sönder............. (sorligt)   dehär var den dagen jag fick den men nu är de...

Av Emilia Ovaska - 20 mars 2012 15:57


Nej min iphone gick sönder dumma mig  Jag lätt ju adam ha den han har ju en ipod så det var vel därför han ville ha min mobil hatar honom      kolla in baksidan framsidan är ju värre  jag kan vissa den när jag har lust  fråga frågor som vanligt vi se...

Presentation


jag och min mamma har båda en iphone och vi älskar dom dom bara äger så mycket jo denhär bloggen är för dom som inte har en iphone och hur dom kan få en eller leva utan en men ni som också har en iphone får gärna läsa och glöm inte att ställa frågor till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards